Czarny
Hetman

Dołączył: 27 Lis 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:22, 30 Gru 2010 Temat postu: 1 k 0 pt |
|
|
1k 0 pt to klasyczne rule gdzie liczy się dobry atak i obrona:
oto taktyka na 2 TH i siekierkę
zaczynamy gre od 18 chlopów, 15 ich do budowy TH(punkt zbiórki przy drewnie) a 3 do młyna
następnie tymi od TH budujemy magazyn przy drewnie i wydobywamy drewno, a tymi od młyna składzik przy kamieniu i wydobywamy kamień.
15 chłopami tymi co stawiali th budujemy market i wymieniamy 1k węgla na food i 500 golda na food(ważne żeby być pierwszym bo tracimy na wartości)
15 chłopami od markety stawiamy 2 kopy złota i kuźnie, 5 chłopami co stawiali kuźnię budujemy koszary+kościół+kope żelaza. produkujemy w nieskończoność pików i księży (księża mają mieć punkt zbiórki w bazie wroga to bardzo mu będzie przeszkadzać) następnie stawiamy 2 th i akademię w której robimy siekierkę warto coś podmienić na food) potem stawiamy diplo(to gdzie są najemnicy) i produkujemy na zmianę luczników(mają sporo ataku,szybko się robią.palą budynki i są tani) i piechurów( to te z batami turki) pamiętajcie ciągle atakujemy formacjami po 36 pików i palimy czułe punkty kuźnia kopalnie złota , th, market i diplo.
kiedy mamy dość drewna handlujemy go na węgiel i klikamy UP'a +300% do wydobycia kamienia, stawiamy 3 th przestajemy zbierać drewno. robimy składziki przy kamieniu i do każdego po 15 chłopów kiedy uzbieramy 100k kamienia handlujemy na gold i klikamy pierw 15 siczy i tyle ile wlezie dragów. po ataku dragów gra się głównie kończy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|